Evet kizlar.Artik tekmeden cok hareket ettiginde de bir seyler bir tarafima toplandi sonra tekrar gitti gibi bir seyler oluyo.bi de evet kayiyo sanki bir yerleri.Doktoruma sanki az hareketli diyince"kendinden bir seyler cikarma yok oyle sey"diyo.ben de bazen dusunuyorum acaba benmi buyutuyorum diye.cunku evet hareketli de oluyo hareketleri azaldigi da oluyo.Hayirlisi ne diyim🙄