Selver90 dertist kolay gelsin canım Allah izin verirse bayramdan sonra benimde çok işim var bitanede oğlum var inşallah hellede biliriz kardeşim🤗
Cankus 27+1 ikizlere hamileyim bugün hazırladım ne olur ne olmaz diye tabi eksikler var çanta hazır nasıl olsa eksikleride alınca çantaya koyarım
Melekalkan06 dertist aynen iyikide yapmışım diyorum çünkü eksik kaldımı diye sürekli kontorl ettim eksik oldugundada gittim aldım yaptım yani iyi oluyo eskiler derler olmamış bebeğe don biçilmez diye napalım yani doguncamı alalım 🙄😁😁🤷♀️