Busra333 benimde doktorum 12.haftada yüzdelik tahminde bulunduğunda annem, kayınvalidem ve eşimin babaannesi inanmak istemediler, 16.haftaya kadar beklediler artık baktılar değişmiyor hayırlısı olsun, sağlıklı olsun, kızı veren oğlanıda verir bu sana güzel bir evlat olsun dediler.. Yani aslında gönüllerinden erkek geçsede aşırı cahil konuşmalara da gitmediler Allah var, hatta dedim ya ben bu psikoloji ile büyüdüğüm için uzun süre ben kafama taktım. Size içimdeki bebeğime karşı şimdiden duyduğum sevginin bambaşka olan tadını asla ifade edemem, benimki yalnızca minicikte olsa ah keşke demek.. çünkü madem ben bu topraklarda bu algı ile büyüdüm, birde açıkcası 4kızkardeşz evimizde sorun sıkıntı eksik olmazdı, kızların anneye dikdik etmesi, sorunları yansıtması erkeklere göre biraz fazla oluyor kabul edelim, öyleyse keşke çevremdeki çoğu kişinin fikirleri aklımı kurcalamasaydı, mutlu mesut kafam rahat şekilde hamileliğimi yaşasaydım.. düşüncelerim bunlar