Nlykrs bende kullanıyordum hatta günde ne kadar içtiğimi bile bilmiyordum o kadar bağımlıydım.bebek düşünmeye başladığımızda eşimle birlikte azaltmaya çalıştık bazen çoğalıyordu tabii kararımızın arkasında duramıyorduk. Birden ani kararla eşim bıraktı bende günde 2 ye düşürdüm. Adetim gecikti ben mevsimseldir diye çok umursamadım 6 gün olunca bebek olabilir diye yine ani bi kararla içmiycem dedim o günün sabahı test verdim pozitif çıktı. İyi ki bıraktım dedim. Sonrasında tabiki canım istedi hemde çok krize bile girdim desem yeridir. 1 tane bile olsa içiyim diye çok dedim elime sigarayı aldım ama bunu içersem taviz tavizi getirir dedim içemedim. Herşeyde önce bebek için bıraktığımı hep söyledim kendime. iradem bebeğime olan merhametimden baskın olmayacak hayatım boyunca diye bunu şartladım kendime. Şimdi sigara yarın başka bişeyde taviz gösteririm dedim. Ve hep ‘her şeyden habersiz, daha doğmamış ciğerleri bile gelişmemiş masum meleğin tek suçu benim bebeğim olması mı dünyaya gelmeden zehirlenecek annesi zehirlenecek hemde’ dedim kendi kendime. Bence önemli olan kendini tanımak azaltmaya bırakamazdım ben birden ani kararla bıraktığımda 1 kere taviz gösterirsem devamı gelirdi