Izmirliiii U-E neden öyle düşünüyorsunuz acaba merak ettim bizde hakkariye tayinciyiz deee doğumu orda yapmayı düşünüyorum
U-E Izmirliiii ultrasonlar eski normal doguma doktor gelmiyor ebeler yaptırıyor gözüm korkuyo o yüzden sezeryanda doktor olacagı için güvenebilirim
Ktugce U-E burdaki ultrasonlar biraz eski, yetersiz ama ben de iki kez vana gittim lokman hekime orda da çok ilgi göremeyince sultan hocaya devam etmeye başladım
Yesim-ertunc30 U-E geçen benim bi arkadaşım normal doğum yaptı burda doktoru arzu hanımmış ana doğuma sultan hanım girmiş çokta ilgiliymiş
Ktugce Yesim-ertunc30 gecen hafta yani 36 haftalıkken ters durduğunu söyledi haftaya da düzelmezse sezaryen gününü belirleriz dedi yarın gittiğimde hala aynı duruyorsa gününü kararlaştıracağız
Esra-gul U-E tam detaylı bilmiyorum doktoru ama Van yolu da malum sürekli o yola gidip gelmek sakıncalı gibi geliyor bana da
-nazarozcn_ U-E bizimde uzak ama cnm aslında eşimde Van’da doğurmak istiyo ama benim burda kimsem olmadığı için mecbur memlekete gdcm doğuma 1.2 ay vsrken
U-E -nazarozcn_ başta bende memlekete giderim diyordum ama sıkıntılı bi gebelik geçiriyırum gidemeyecem
-nazarozcn_ U-E anldm cnm sikintliysa gitme anneni fln çağır cnm Allah kycagina sağ salim almayı nasip etsin 🥰
Yesim-ertunc30 Ktugce benimde makat geliş ama 33 hafta normal doğumdan çok korkuyorum gönüllü sezeryanda yapmıyorlar galiba bakalım hayırlısı olsun hepimiz hakkında
Ktugce Yesim-ertunc30 evet devlet hastanelerinde öyle . Normal olsun diye uğraşıyorlar aynen hakkımızda hayırlısı olsun