Tugce1910 ben de fe enfeksiyon vardi ve hastane de yatmıştım enfeksiyon gerçekten çok zor oluyo hastaneden çıktıktan sonra su içmeme cok özen gösterdim ne kadar sıcak olsa da ayaklarima çorap.giymeyi ihmal etmedim günlük ped kullandım bir de çünkü ne kadar dikkat edersen et az bi islaklik olsa çamaşırında o seni rahatsız edebilir günlük ped kullanimi daha kolay gekdi bana şuan yok allaha şükür sen de dikkat et ınsallah seninde gecicektir