Zumrut1992 çatı ağrisi dediginiz sanirim ayni seyi yasiyoruz alt tarafta mesela bacaklarimi bacak bacak üstüne yapmaya calisir gibi olduğumda cok aciyor geceleri donerken mesela ama yürüyüş yaptigim gunler oluyor sizinde bu sekilde mi bende 26 de basladi doktorum bebek baski yapiyor dedi