Annecik_ Portakalgeliyor aaa ben de memede uyuttum hep yani uyuyakalıyordu ben istemesem de ama kolay ayrılık yaşadık.
Portakalgeliyor Annecik_ Ne mutlu 😇 valla ben poyrazdan sonra hep bunu düşündüm korkuttu bizi tramvasıyla 🙈😅
SERNUR Portakalgeliyor ay evet böyleydi bibsinde. Alıyım inşallah tutar 🤭 zahmet oldu çok teşekkür ederim 🤗 zaten ne varsa eskilerde var 🥰
Portakalgeliyor SERNUR ne demek her zaman 😘 Bibs aldım bende ama 2 ayda 1 değiltirmen gerekiyormuş görünüşünden değilde anne memesi muhabbetinden dolayı aldım . Şimdi avent alıcam birde dursun elimin altında
SERNUR Portakalgeliyor aventin gögüs ucu koruyucusundan aldım birde biberon avent çok memnunum onlardan hoş artık biberon kullanmıyorum gerek kalmadı çok şükür 🤲Bi tutsa teyzesi ah ah razıyım 2 ayda bir degiştirmeye.