Nurunannesiii12 8 yillik evliyim.. pcoluyum.. cogu doktor cocuvun zor olur dedi oylede oldu.. saracoglundan kurler siparis etmistim zayifladim (kilolu degildim 4 kilo verdim 56 kilo olmustum) beslenme derken ilkine 2 yilda hamile kaldim… 4 yil aradan sonra tedavi oldum yine olmadi.. bos gebelik gecirdim.. sonra tedaviyi biraktim bi kac ay sonra tup bebek yaptiririm dedim.. bu arada oruc tutmaya basladim sifa niyetine.. beslenmeye dikkat ettim kilo verdim( yine 4 kilo 61 oldum ) , her sabah bi kasik bal yedim veee suprizzzz 13 haftaligim insallah..