Ysmn211 Kızlar düzenli adet görüyorum ama yumurtam çatlamıyormus doktor dedi. Bu mümkün mu ? Çatlama olmasa düzenli regl olur muydum? Çatlama iğnesi çözüm mü sizce :(
Elbet-birgun-kavusacagiz Ysmn211 ovulasyon testi ile takip ediyomusunuz. Birde adet bittiginden itibaren gunde yarim olgun avakado yeyin hergun catlamasinda yardimci olucaktir. Arti olarak youtubede ebru ceylanin yumurtlama masaji var onu kesinlikle dene canm
Nurunannesiii12 Ysmn211 bal polen propolis tüket benimde çatlamıyordu biseyler tükettim bunlar i yani oldu 😊👍 geçenlerde birine önerdim.gebe kalmak istiyordu profilimden bakarsan o postu bulabilirsin resim paylasmisrım bunlar i yapabilirsin demistum.biraz bakın istersen.
Ysmn211 Elbet-birgun-kavusacagiz ovulasyonla takip ediyorum T çizgisi koyu plmadan silikleşiyor her ay
Dygg Nurunannesiii12 merhabalar o kağıtta yarım kavanoz/çeyrek yazıyor tam anlayamadım? Ne kadar bal kullanılıyor? Bir de acı bal dediğiniz nasıl bir bal acaba? Normal bal olmaz mı
Nurunannesiii12 Ysmn211 rica ederim bulmuşsun posttaki yorumumu 😊👍 zeytinyağı tüket bol yeşillik. Ayrıca çok istenilerek yapılan bebeler kız olurmuş.biz çok isteyerek 😇😅 Supriz kaza aranılan bebekler erkek oluyor nedense kaza ara olan i hep erkek olarak görüyoruz etraftan.biz kızımızı çok bekledik😊 geçenlerde burada okudum etraftan da duyuyordum belki bi doğruluk payı vardır. Sitres yoksa eğer süt hormonu artmamışsa bunları deneyin orada ki kağıda yazdıklarımı gyzel sonuçlar alacaksınız.ben hala polen propolis tuketiyorum.bagisijlik ici n
Ysmn211 Nurunannesiii12 çok teşekkür ederim 🥰🥰 Ben de sürpriz bebekleri hep kız duymuştum. 😀 Allah hayırlı evlat versin öncelikle ben erkektwn eşim kızdan yana :) Neticede ikisi de yuvamız mutlu edecek 😍
Ysmn211 Elbet-birgun-kavusacagiz Allah razı olsun. Yapacağım inşallah. Regl bittikten hemen sonra başlıyoruz di mi
Munimu Merhaba instagramda Ebru hanım (birgebeningunlugu) havucun çatlama için etkili olduğu ile ilgili bir paylaşım yapmıştı deneyebilirsiniz fotoğrafı burda [https://resimyukle.io/r/ykCqT1ZLfw](https://)
Elbet-birgun-kavusacagiz Ysmn211 cumlemizden razi olsun🌸 evet canim adet bittikten sonra basla zaten videoda herseyi anlatiyo
Nurunannesiii12 Ysmn211 Canım polem propolisi ben burada doğal bal satan ünlü bir yerden aldım her yerde bulabilirsin eczanelerde de bulabilirsin Ayrıca poleni propolisi her zaman kullan ben orada yummuştu yumurta geliştirici şey yazdım Adetliyken kullan diye ona Adetliyken kullanıyorsun ovulasyon olana kadar ovulasyonu görene kadar fakat Propolis poleni her gün kullanabilirsin adet ol ya da olma fark etmiyor Sen orada kağıtta yazılanları harfiyen uygula
Fatma2780 Nurunannesiii12 8 yillik evliyim.. pcoluyum.. cogu doktor cocuvun zor olur dedi oylede oldu.. saracoglundan kurler siparis etmistim zayifladim (kilolu degildim 4 kilo verdim 56 kilo olmustum) beslenme derken ilkine 2 yilda hamile kaldim… 4 yil aradan sonra tedavi oldum yine olmadi.. bos gebelik gecirdim.. sonra tedaviyi biraktim bi kac ay sonra tup bebek yaptiririm dedim.. bu arada oruc tutmaya basladim sifa niyetine.. beslenmeye dikkat ettim kilo verdim( yine 4 kilo 61 oldum ) , her sabah bi kasik bal yedim veee suprizzzz 13 haftaligim insallah..
Sarew Elbet-birgun-kavusacagiz vallahi ben denedim o ay hamile kaldim bende işe yaradı bi soruna da yol açmadı ☺️