KubraAydin bir de bir öncekinde yumurtlama gününü değil de bir önceki günü, çatlama ve çatlamadan sonraki günü değerlendirmiştik. Doktora sorduğumda bunun bir önemi olmadığını belli saat aralığında zaten spermin canlı kalabileceğini söylemişti. Bir de ekstra olarak geçen ay yumurtlama görmüştüm ama bu ayki kadar koyulukta değildi. Bir etkisi olmuş mudur bilemiyorum ama böyle de bir farklılık olmuştu. Son olarak da geçen ay yumurtlamayı 9. Gün görmüştüm yani bayağı erken. Bu ay 17. Günde gördüm