Kevserglbi hiç kilo almadım diyenler nasıl oluyor da almıyor anlamış değilim . Alınmaması anormal bence . Sonuç olarak vücutta hamilelikle gelen kilo yapacak bir sürü şey oluyor . Bende 25 hafta oldum 5,5 kilo aldım. Bende iştahsızlık ve hastalıklarım ben olduğu için bu kadar aldım . Doğumdan sonra Allah’ın izniyle verilir . Yeter ki sağlığımız yerinde olsun . Beni en çok korkutan kilolar değilde kansızlıktan saç dökülmesi . Onun çözümüde yok .