zgeKonaolueker Allah razi olsun canm benim ne guzel moral veriyorsun ilk gebelik ozeldir tadini cikar diyo doktorum hep sanirim ne demek istediğini simdi anliyorum Allahim saglik sihhat versin cok bekledim bu günleri 4 yilim hep dua etmekle geçti com şükür nasip oldu o yüzden cok pimpirikli oldum hep korku var içimde ama bosuna korkuyorum galiba 😊