SvgO evet çıkaramıyorlar ama benim riskli gebelik diye 1 aylık rapor yazdı doktorum işverenimde hamileyim diye gözden çıkardı beni alabildiğin kadar uzun rapor alabilirsin diyor doktoruma söyledim doğuma kadar yazabilirim sana rapor dedi böyle bir durumda doğum parası alabilirmiyimki bu durumu yaşayan pek olmamıştır heralde