Aysnn3705 ben çalışabilir raporu alıp verdim kuruma. Sadece şunu merak ediyorum benimle hala gelecek yıl için sözleşme imzalamadılar. Eğer çalışmazlarsa temmuzda sözleşmem bitiyor. Yinede doğum paramı sigortadan alabiliyor muyum acaba bu konuda bilginiz var mı ? 🙏