Mrveeski yetbet ahududu sordum burda aktara. Yok dedi adaçayı da aklıma gelmedi. İnternette buldum ama sipariş verene kadar doğururum zannettim ama hala tık yok😂 keşke sipariş verseydim ☺️
Limonumsu Mrveeski 39+2 olduk bizde de tık yok salıya kadar beklicez eger gelmezse muhtemelen sezeryana alıcak doktorum kızımızın kilosu bor al doğum için sınırı aşıyor artık 🙈
tazeanneolacam Kızlar ilerleyen haftalarda neden sezaryen riskli oluyor? Bir de sezaryen neden genelde erken oluyor
Atesbeyinannesi tazeanneolacam doktorum planlı sezaryenı 38 en geç 39da alıyoruz dedi sebebi de daha çok bekletirsek bebek kanala yerleşebilir ya da normal doğum olarak doğumun başlayabilir o zaman riskli olur dedi.
Limonumsu Mrveeski aynen canım doktorum da en fazla salıya kadar bekleyelim sonra doğumu başlatalım dedi inşallah kendi sancılarım başlar o zamana kadar diye dua ediyorum 🥰
Mrveeski Limonumsu inşallah canım inşallah hepimiz kendi sancımızla gideriz hastaneye. Beklemek çok zor ve artık can sıkıcı oluyor😔
Mrveeski tazeanneolacam bebek suni sancı verildikten sonra gelmezse mecburen sezeryana alacaklar zaten
fatmamusa-28 demetakk açılma olmadan ya da bebek kanala girmeden suni veriyolar mı onu çok merak ediyorum belli ki benim oğlum da kendi gelmeyecek suni alacak gibiyiz korkmuyorum ama merak ediyorum
fatmamusa-28 Mrveeski 39+6 yız bizde en son haftaya Cuma’ya kadar süre verdi doktorumuz bebiş gelmezse suni sancı deneyecekler canım inatçı çıktı bizimkiler