Duygu123 Haticemrt canım evimidiziyorum ve albebek sitelerine güvenebilirsin ben oda takımını evimi diziyorumdan aldım albebek de eltim alışveriş yapmıştı. Zaten kargoyui görmeden ödeme yapmıyorsun
Liladrian 1234 Bizim büyük beşiğimiz ikeadan ben bunu salon için aldım ufak bir boyutu var. Modeli de latiyan krem fransız dantelliuyku setli kademeli anne yanı beşik, sallanıyor, tekerlekli ve sabitlenebilir.
begumge Yaprakk ayrıca yatağı satılıyor 90tlydi sanırım. Ama kat ayrımı yumuşak ben ayrıca yatak almayı düşünmüyorum içine. Altı sert bebeğin yatacağı tarafı yumuşak.
bulutunannesi https://www.instagram.com/p/Bk2AG2FAm7X/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1uil1dejd67jn
Nurevrenli GGkaya3435 canım bebe konforda karyola çeşitleri var 370 tlye tekstil ürünleriyle bir satılıyor Siteye girince ismi lara olarak geçiyor bence bi bak derim 😊