esoeso Haticemrt tekzendn büyüyen besk aldm yormlara bakp almktan vazgecmemsm ıyıkı kullanmdk dha ama kullanslı bıseye benzyr
Mujdeicel Haticemrt hayatım ben internetten aldım çok güzel bir beşik geldi ayrıca kurulumu da çok kolay yanında beşik tekstili hediye ediyorlar fiyat uygun herkese öneririm http://babycom.com.tr
ZeykemKaya Haticemrt benım arkadasım aldı ama ben oek guvenemedım acıkcası cekmecelı falan 220 tlye aldı cok ucuz gleınce gorucem bakalım nasıl🤷🏼♀️ Bizde bugun gorerek dokunarak aldık olgun bebe den 1.100 tl verdık bence bakarak alın ıcınıze sınsın cunku bı arkadasın parcaları eksık geldı bebek eve geldı daha ortada besk yoktu yenısını aldılar
Haticemrt ZeykemKaya ayyy hadi yaaa. Bende sadece güvenilir bilindik yerden almak istiyorum. Bulunduğum yerde pek içime sinen bulamadım
begumge Haticemrt https://www.e-bebek.com/baby-plus-park-yatak-p-byp-dlc3031/ Ben bunu aldım 300 tl sallanması var altı tekerlekli çift kat oyuncakları var alt değiştirmesi var sesli oyuncakları var cibinliği var. Ben çok memnun kaldım. Bu tarz eşyalar alırken epey. Comdan teknik özelliklerini karşılaştırmanızı tavsiye ederim. Ürün Özellik ve fiyat karşılaştırması yapıyor site.
ZeykemKaya Haticemrt kesınlıkle alan bılen bırıne sorun oyle alın yanı önerılmeyen yerden cesaret etmeyın benım arkadasım gıttıgıdıyorsan sıparıs verdı bıde onunkurması var aman
ozgeya Haticemrt instagramda bebekonfor var oraya bakabilirsiniz,çevremdeki herkes çok memnun,ben de ordan alacağım.
Nurevrenli Haticemrt www.bebekonfor.com 🤰🏻 imalattan verildiği için normal sitelere göre fiyatları çok uygun ister boş beşik olarak al ister tekstil ürünleriyle
Liladrian Haticemrt bebekonfor.comdan ufak beşiğini aldık, güvenilir bir yer. Kapıda ödeme ile aldık.
1234 Liladrian bebekonfor instagram sayfasında guzel modelleri var aiz sepet beşikmi aldınız hangi modeli aldınız
Liladrian 1234 Bizim büyük beşiğimiz ikeadan ben bunu salon için aldım ufak bir boyutu var. Modeli de latiyan krem fransız dantelliuyku setli kademeli anne yanı beşik, sallanıyor, tekerlekli ve sabitlenebilir.
GGkaya3435 Merhaba kızlar.Ben de park yatak,Anne yanı beşik ve bebek odası takımı arasında kararsız kaldım 😐 Maddi açıdan biraz sıkışığız o yüzden bebek odası takımları çok fiyatlı geliyor şu an.Acaba diyorum ilk 5-6 ay için anne yanı beşik alıp daha sonra maddi durumlar biraz düzelince diğerlerinden almak mantıklı mı? 5-6 ayda çok rahat kullanır o küçük beşikleri heralde 🤔??
Nurevrenli GGkaya3435 canım bebe konforda karyola çeşitleri var 370 tlye tekstil ürünleriyle bir satılıyor Siteye girince ismi lara olarak geçiyor bence bi bak derim 😊