Sermec27 Leylarana mesela sizin de 1 saat yüksek cıkmış 2. Saatte tam sınır cıkmış ben olsam dikkat ederdim diyet yapardım
Leylarana Sermec27 Benim sonucumun yanında 0. Saat 70–100 referans aralığı, 1. Saat için referans aralığı yok, 2. Saat referans aralığı 140-200 prediyabet, 200 üzeri diyabet yazıyor. Herhangi bir sorun yok denildi doktoruma güveniyorum.
minimicki pnrysfdnz öncelikle aç gidiyorsunuz sabah ilk kan veriyoruz yarım saat sonra sonucu çıktı sonra şekerli su içtim iki bardak bir saat bekledik kan verdik sonra yine bir saat bekledik kan verdik böyle oluyor erkenden gidin sizde erken bitsin hemen
gulin-35 Sermec27 benım aclık 63 bırıncı saat 187 ıkıncı saat 72 cıktıgı ıcın vermedı dıyet cok dusuyo sekerım
Sarew minimicki bence değerin altında şeker yok. 75 gr da 1.saat 180 2.saat 153 altı olmalı. 50 gr da 140 altı olmalı değer. Siz 75 gr yaptırmışsınız buna göre şekeriniz yok ben böyle biliyorum
Birdost Sermec27merhaba dikkat etmezsem 140ları görüyorum demişsiniz. Tekrarlanıyor mu şeker yüklemesi? Siz dikkat etmediğinizde yeniden yükleme yapılıp mı anlaşılıyor?
Sermec27 Birdost yok evde cihazla ölçüm yapıyorum ya zaten genelde dikkat ediyorum 4 ayda 10 kere falan sınırı geçtim tekrardan yükleme yapılmıyor