gulin-35 minimicki sekerlı ıcecekten sonra sekerın yukselmıs ama bır saat sonra vucud o sekerı tolere etmıs dusmus benım ıkıncı saatım 187 cıkmıstı yıne de dıyet vermedı sonrasında dustugu ıcın bu demekkı vucudun sekerı tokere edıyor
Sermec27 minimicki bence dikkat etmelisiniz evet cok yüksek değil 2. Saatte de düşük cıkmış ama 1 saat sınırı geçtiğiniz için yine blraz diyet verilebilir
Leylarana Sermec27 benim açlık 79 1. Saat 177 2. Saat 120 çıktı. Doktorum hiç bir sorun yok dedi. Bana 75 mg yükleme yapıldı bazı hastanelerde daha farklı yüklemelerde yapılıyormuş.
minimicki Sermec27 yazdım dayanamadım şimdi şey yazmış sonuçlar iyi problem yok. Ama ben sizin dediğiniz gibi dikkat edeceğim yinede yediklerime içtiklerime korkuyorum çünkü
Sermec27 gulin-35 canım nasıl diyet vermedi benim aclık 93 tokluk 1 saat 196 ikinci saat 188 cıktı 22 den beri diyet yapıyorum bazen dikkat etmesem 140 ları görüyorum bu değerle gebelik şekeri tanısı kondu bana 2 saat 187 yüksek bir değer
gulin-35 Sermec27 benım aclık 63 bırıncı saat 187 ıkıncı saat 72 cıktıgı ıcın vermedı dıyet cok dusuyo sekerım
Birdost Sermec27merhaba dikkat etmezsem 140ları görüyorum demişsiniz. Tekrarlanıyor mu şeker yüklemesi? Siz dikkat etmediğinizde yeniden yükleme yapılıp mı anlaşılıyor?
Sermec27 minimicki zaten seker var diyemeyiz canım sadece 1 saat blraz geçmiş sınırı acıkcası bende doktor sorun yok demesine rağmen dikkat ederdim her ihtimale karşı 🥰
Nelmali minimicki yanında zaten referans değerleri var 140 50lik yuklemenin sınırı sizin degerleriniz normal zaten doktorunuz da söylemiş
minimicki pnrysfdnz öncelikle aç gidiyorsunuz sabah ilk kan veriyoruz yarım saat sonra sonucu çıktı sonra şekerli su içtim iki bardak bir saat bekledik kan verdik sonra yine bir saat bekledik kan verdik böyle oluyor erkenden gidin sizde erken bitsin hemen
Sermec27 Leylarana mesela sizin de 1 saat yüksek cıkmış 2. Saatte tam sınır cıkmış ben olsam dikkat ederdim diyet yapardım
Kuben 75 lik yüklemede 1.saat sınırı 70 ile 180 arasıymış 2.saat sınırı 140 mış bana doktor öyle dedi. Hatta arkadaşın sonucunda da 1. Saat için referans 70-180 yazıyor. 50 lik yüklemede ise sınır 140 mış.