Arkadaşlar merhaba telefonum iphone 7 model geçen sene almıştım daha taksiti bu ay bitti pil sağlığım %86 fakat dün akşam üzerinden beri şarjım her dakika azalıyor daha şarjdan çıkaralı 10 dakika olmadı 85 e kadar düştü ana ekranda dururken bile her dakika birer birer azalıyor çok moralim bozuldu sizce sebebi ne olabilir?