herkese merhabalar doğum hikayemi bukadar erken paylaşıcağımı düşünmezdim ama hayat biz planlar yaparken kendi planını uyguluyor malesef ki biraz uzun olucak ama şimdiden hakkınızı helal edin 29 . hafta rutin kontrolüme gittiğimde bebeğim 1330 gr ve 36 cmdi herşey yolundaydı doktor 1 ay sonrasına kontrole çağırdı ben bi sıkıntı yok sanırken iki gün sonra yoğun kasık ağrısı ve hafif lekelenmem oldu doktorla görüştüğümde doğumhaneye yönlendirdi 1 cm açıklık vardı ama nst sonuçlarım çok iyiydi sancı gözükmüyordu açıklık sebebiyle doktor yatış verdi pazar günü olduğundan doktor hastane değildi her ihtimale karşı ciğer geliştirici iğne ve serumlar takıldı ertesi gün doktor ultrasonda baktığında bebeğimin suyu azalmıştı ve nasıl olduğunu bilmiyorduk durumu riskli dedi birgün daha kontrol altında tutmak için hastanede yatırdı ertesi gün baktığında kilosu 1500 olmuştu tek sorunumuz suyumuzu bitiriyor olmaktı 3 günde bir kontrole çağırdı hazırlığını yap bu kız erken gelicek dedi o süreçte evde ful dinlenerek havuç armut suları tüketerek ve kontrolleri giderek geçirdim ama değişen birşey yoktu 10 gün sonra 11 haziranda kontrole gittiğimde sabah doktor artık suyu kalmamış riske atamayız dedi ama çok güzel kilo almış 1800 gözüküyor dedi yatışım yapıldı ve sezeryana alındım 1 buçukta 13 :55 te kızım doğdu aklımda hep ağlıcakmı sesini duyup görebilicekmiyim diye düşünürken o incecik sesini duydum nasıl ağlıyo ozaman bende ağladım yanıma getirdiler minicikti kısacıkta olsa öpebildim ve kızımı götürdüler😞 sonrasında benim dikişlerim atıldı ve odaya çıktık ne olmuştu kızım nasıldı ben annemi olmuştum herşey okadar hızlı geliştiki çok şükür kızım babasıylada görüşmüş bilgi almış bir süre kuvez süreci olucağını şuan gayet iyi 1790 gr 45 cm doğdu demiş doktorlar çok olumlu konuşmuşlar fotografını çekmiş eşim çok güzeldi 🥰 ve bizim minik savaçcı kızımla küvez sürecimiz başladı bize bol bol dua edin kızımı kucağıma alabiliyim 🤲🏻Allah hamile olan tüm annelere hayırlısıyla kucağına almayı hamile kalmak isteyen annelere hayırlısıyla evlat sahibi olmayı anne olanlarada çocuklarıyla uzun sağlık bir ömür nasip etsin Allah hiç birimizi evlatlarımızla sınamasın🤲🏻❤️❤️❤️