Prensesiminyolculugu yusufalpmom Decavit içerik olarak daha eski olduğu için değiştirdi doktorum yani iMom kullandiktan sonra Decavite hiç gerek yok hem Decavitte balık yağı da yok sadece iMom kullanmanızı tavsiye ederim 😌
orkidehaniimm elifmom2 hapı zor yutabilen biri olarak şiddetle öneririm ☺️ Kapsül olduğu için zaten rahatça gidiyor suyla birlikte ve fazla büyük değil kokusu da rahatsız etmiycek kadar az
_Nurr- yusufalpmom 25 gibi başladım ben bulantınız geçince başlayabilirsiniz o haftalarda her şey kokuyor insana sabredin çok zordu benimde ama geçecek 💞
raiko Alminayusuf hamile kalmadan önce başladım ve doğumdan sonra bile kullan diyor doktorum. Yanında duosvit kullanıyorum. Mideme dokunmadığı saatleri deneyerek buldum
Tsara Alminayusuf balık yiyemiyosan tabi faydası var banada onu bi kaç tanedaha önerdi regenesis aldım içiyorum hafta 3-4 demişti doktorum kuruyemişte yiyorum çünkü
Seferyehatun Canim banada önerdi ama italyan malı diye almak istemedim, helal belgeli omaga aldım onu sorucam doktoruma yarın bakalım.. yada türk malı başka onermesini isteyeceğim
zgih765 Alminayusuf Omega3 hem anne hem bebek için çok gerekli kulanmak şart bence. İmom koktuğu için kullanamadım ben ama onun yerine easyfishoile kullandım kötü tat koku problemi yok o yüzden çok beğenmiştim
Mery123 Zeynep11 değerlerim iyi cıkuyor derken ? Hangi değerleriniz söyleyebilir misiniz ? Nelere bakıyor doktor