Efsunnn ben bebeğimi kucağıma aldım bugün canım, suyu azaldığı için beklemek istemedi doktorum. Önce suni sancıyla denedik ama 8 saatte sadece 1 cm açılmam oldu, o yüzden sezaryenle doğum yaptım. Rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin herkese inşallah 🙏