Kızlar 41 haftalık olduk hala gelmiyor sanırım yarın suni sanci ile baslatilcak doğumum çok korkuyorum suni sanci açılma yaparmı sonda sezeryan a donermi aranizda kendu sancısı olmayipta suni ile doğuran varmi bu sorular kafamı bulandırdı gece hep böyle rüyalar gördüm daha da fazla beklemesini istemiyorum postmature olmaması için biraz moral fikir destek ihtiyacım var 😥