irorkay Nigarhacizade inşallah hep böyle gider ama maalesef belli bir haftadan sonra özellikle 30 insan kendini engelleyemiyor 🤷♀️🤦🏼♀️ Yani uzak durmak çok mümkün olmuyor maalesef. Yürüyüş de yine yürünüyor fakat ilk dönemler gibi değil 🤦🏼♀️
sumlifee esinaltintaas 33 haftalık olunca ben naparım bilemiyorum 😆 kaç kilosun aceba baya iyi adım atıyorsun 😍
esinaltintaas sumlifee 50 kilo ile hamile kaldım 48e düştüm bulantılar dan şuan güncel kilo 55 😂 yerimde durmuyorum ki kilo alayım 😂
sumlifee Masal53 ahahah 😆 ama nasıl tuttun ben tutunca çok kötü sancı giriyor yürümeyi bırak lavoba ya zor yetişiyor um 🤭
Nigarhacizade esinaltintaas Ben de 52ile kaldım şuan 48-49 um. 13cü haftamız bitiyor. İnşAllah fazla kilo almadan tamamlarım ben de😍🙏🏻
Sedagmlksz sumlifee şuan 37 bitmek üzere 6000 civaeı atıyorum. Zaten yapmasam çuval gibi oluyorum evde. Normalde bu kadar atmıyodum 4000 falan atıyodum doğuma yakın artırdım
Mihribancglr sumlifee bazen hic yürümüyorum ama gunde 15 dk yürüyüş yapıyordum eskiden 29 haftaya girdim 2 haftador ablam yanimda hergün cikiyoriz bazen bisiklete biniyoruz 10 dk agirlasma yok suanlik
Hafissee Masal53 Aynen dışarı cıkarken geliyo ve klozette bekliyorum damla damla damla deliriyorum 😁 tam kalkıyorum gene gelmiş gibisanki valla burnumdan geliyor
sumlifee Hafissee ya aslında dışarı çıkarken alaturka kullansan daha iyi olur o zaman daha çok çıkıyor🤭
Mihribancglr sumlifee eğirdir de bisiklet sürmek için yollar var çok rahat oluyor sürüyorum 10 dk çok iyi geliyor onun sayesinde ağırlaşmadigimi düşünüyorum 🙈😋
Masal53 sumlifee geçen mesela çarşıdan eve geliyoruz bi bastırdı çiş hissi delirdim dizlerime dizlerime vuruyorum artık 😄😄😄 deliriyorum çişimi tutunca