Benim doktorum adet olmazsan yap demişti. Erken yapıp kendini ümitlendirme bile dedi. Catlatma iğnesinde hcg hormonu var zaten. Cok cok erken yapmıssınız. İğnenin etkisiyle belirtiler de olacak görmezden gelin. Ben o hatayı yapıp cok hayal kırıklığına ugradım.