Kızlar merhaba 9 ve 10 haziran çatlatma iğnesi oldum. Böbreğim taş var sancıdan dolayı dün acile gittim beta değeri 151 çıktı. Doktora dedim iğne etkisinden olabilir mi diye hayır gebelik var dedi ama bilemedim inşallah vardır 🙈 bu şekilde olup hamile olan var mı?