gulin-35 Elbruzebru sabah ac karnına karpuz bıde yatarken karpuz fayda edıyor suan bana ılk zamanlar beyaz elma suyu ıse yarıyordu cok kotu ya hepımız cekıyoruz bu durumu malesef
esratalha Elbruzebru ben de 26. haftamda bayağı zorlu bir kabızlık süreci geçirdim ağlamak üzereydim artık. Doktorumun tavsiyesiyle 4-5 gün boyunca her sabah aç karna yeşil kabağı yağsız bir iki damla su ile haşlama mantığıyla soteledim. küçük bir kasede yoğurtla birlikte kabağı karıştırdım çok az zeytinyağı döktüm. şu an 38 haftalığım hala o derece bir kabızlık görmedim çok şükür ☺️ deneyin bence inşAllah faydasını görürsünüz ☺️
withelif Esmakucuk benim kabızlık var afedersiniz iki gündürfakat bu sabah su gibi geldi anlamış değilim kokulu geliyor ve yeşil renkte bunu yazarken utanıyorum böyle bir durum hiç yaşamamıştım ya
Emili- withelif kabızlık sonrası ishal gelebiliyormuş bağırsak sistemi bozulduğu için ev yapımı yoğurt tüketebilirsiniz bağırsak florasını düZenlemesi için
Aybuss 21 haftalık gebeyim hălă Kabızlık sorunu çekiyorum… Kayısı Tüketiyorum bu aralar bol miktarda..
Gunelmahmudova 14cu haftadayim, bende de kabizlik var. Dün muayine için doktora gitdim. Elma tavsiye etdi, sabah ve aksam birini yersen bagirsaklarini bosaltir rahatlarsin dedi, elmayi kabuklu yemeyi önerdi. Ben bu günden basladim yemeye. Insallah geçer, 🙏🏻🙏🏻
Tugcer12 Elbruzebru merhaba ben tüp bebek transfer surecinde kabızlıktan cok cekmıştim doktorum magnorm verdi bı bardak suya ıkı kapsul atıyordum hamıleyım yıne kabızsan kullan demıstı ciddi anlamda benı cok rahatlatmıstı bı kac gundur bırakdım ve catlıcak gıbıyım doktorunuZa sorun zararı yoksa deneyebılirsiniz ama mutlaka sorun