Ben kendim de orada görev yaptım hemşireyim ebeleri de iyidir doktorları da arkadaşlar kendim hamileyim maddi olarak da imkanım var ama yine de ordan memnunum oraya gidiyorum birçok arkadaşım da orda doğum yaptı doktorlar bilgili ve tecrübelidir ben olumsuz bişey duymadım yaşayan var mı olumsuzluk bilmiyorum ama güzel tek kişilik odalar var temiz yani ☺️