Ben 3 aydid sehir hastanesine gidiyorum arkadaslar. Suan 34. Haftadayim. Pandemiden dolayi ayni doktora randevu alamadim.hic farkli.doktorlara gittim. Ama elif ve sakine hanim dan memnunum iyi ve ilgiliydiler. Elif hanim.dogum.icin zaten ebeler giriyor doguma dedi sadece acil birsey olursa nobetci.doktor geliyormus. Orda dogum arkadaslarda hep memnun kaldilar. Odalarin cogu tek kisilik ozel hastane gibiymis. Ebeler iyiymis. Insallah hepimiz.guzel.dogumlar yasariz