Egeasigi Ya bu konuda çok kararsızım canım. İkizlerim Ağustos’ta doğacak yani seninle aynı mantık hatta dün benzer bir post açtım bende. Eşim almak mantıklı dr kontrolüne giderken hastaneden çıkarırken nasıl çıkarıcaz diyor bir de kendi özel aracımız da yok. Bana da gereksiz geliyor zaten az kullanacaklar hemen büyüyecekler, kış gelecek iki pusete bebeleri koyup taşımaya kalksam kollarım kopar zaten. Ucuz bir şey de değil şu pusetler, evde yer sıkıntımda var nereye koyacam iki puseti 🙄 Kafamda deli sorular 😅 Sen ne karar verdin?