Egeasigi Hastaneye kontrollere, aşılara giderken arabada bebeğin güvenliği açısından olması gerekiyo bence sürekli kucağımda taşırım derseniz ayrı ama hem bebeğe eziyet hem güvenli değil 6-7 ay için gereksiz masraf etmek istemiyorum derseniz çevrenizde temiz kullanan biri varsa ödünç alabilirsiniz bence sonra geri verirsiniz