ayazmomm zuhal2012 inşallah çok teşekkür ederim🙏bilmiyorum daha konuşmadık salı günü kontrolüm var o zaman görüşücem doğumla alakalı konuları
Burcuseyy ayazmomm özlem Akbıyık var o sanırım doğum için hastaneyle görüştüğünüzde direk pakete dahil oluyor
Mrvtkn Merhaba bende 30+2 Remzi Eren’e gidiyorum Medar’da yapacağım doğumu inşallah 🙏 hastanenin fotoğrafçısı var mı yok mu şuan bilgim yok bakalım 🤔
Burcuseyy Mrvtkn dışardan doktor gelince doğum paketine dahil olmuyormuş sanırım burada arkadaşlar yazmisti
Mrvtkn Burcuseyy hadi yaa aslında doktorum benim doğum tarihlerimde tatilde olabilir acaba değiştirip medardan bir doktora mı gitsem 🤷♀️
baby_mama 36+4′teyiz. Doktorum Sedat Umur, Medar’da doğum yapacağım inşallah bebiş ne zaman isterse. Müge Üçdut ile hamile, hastane odası ve yenidoğan çekimi olarak anlaştık. Medar ile anlaşması olmadığı için doğuma giremiyormuş, o da olmasın dedik.
Hiraa zuhal2012 merhaba canım 27+3 haftalıgım bende doktor metin mutluya gıdıyorum özel klinigi var medarda yapacam dogumumu nasıpse oglusum hiç üzmüyo benı sukur hersey yolunda fotografcım eşim olacak 😂🥰
baby_mama Mrvtkn 3 çekim için ayrı ayrı değil de tek bir albüm istedim, albüm dahil 1800′e anlaştık ☺️
shinemuu zuhal2012 29 haftalığım bende Sedat Umur’a gidiyorum. Fotoğrafçı düşünmüyorum. Telefonla çekiliriz bir kaç poz veya kardeşim çeker diye düşünüyorum.
Burcuseyy Mrvtkn bence değiştir çünkü çok saçma senin en son zamanında seni takip eden doktorun olması daha önemli bence
Burcuseyy Aysegul354 ben çok memnunum kendisinden esprili anlayışlı biri. Henüz doğum yapmadım ama yakın En azından geldiğim gibi ultrasona sokmuyor nasılsınız falan diye soruyor nasıl geçti günler bir sikayetiniz var mı falan önceki doktorum direk usg alır biraz bilgi verir konuşmazdı bile Ertan hocaya gidince anladım neyin ne.oldugunu 🙂
Birann Aysegul354 ben ilk doğumumu sedat umurda yaptım cok memnun kaldım fakar suan cok yoğun olması benı bi itti açıkçası bide acil bir durum oldugunda iki kez ulaşmak istediğimde ulaşamadım kendısıne. Bu hamileliğimde Ertan bey e gidiyorum aşırı güleryüzlü insan bir daha baska doktor gormek istemiyor ınanın ve ne zaman ıstersenız hemen telefonun ucunda beklıyor sankı memnun kalacağınızı düşünüyorum