zuhal2012 merhaba tanışalım sakaryalı arkadaşlar ,kaç haftalıksınız hangi hastanede hangi doktorda doğum yapıcaksınız ? varsa doğum ve yeni doğan fotoğrafcınız kim ? hersey yolunda ve hazır mı 🙃
Sifaandhyl zuhal2012 çok şükür herşey yolunda doktorum sedat umur salı günü medar da olacak doğum 38+2yiz doğum fotoğrafçısı istemedim o halde foto çekilmek bana hiç mantıklı gelmiyor ama sonrasında stüdyo çekimi istiyorum siz kaçıncı haftasınız nasılsınız
Burcuseyy zuhal2012 38+3 , Ertan Zan da doğum yapacağım sanırım. Fotoğrafçı hastane anlaşmalı zaten. Suanlik herşey yolunda gibi pazartesi randevumuz var 🌼 Siz hangi doktora gidiyorsunuz , kaç haftaliksiniz 🙂
ayazmomm zuhal2012 bende 37 haftalık hamileyim medar Ertan Zana gidiyorum en başından beri fotoğrafçı bende tutmadım ama hastanede varmış sanırım daha doğumla ilgili hiç konuşmadık
Hiraa zuhal2012 merhaba canım 27+3 haftalıgım bende doktor metin mutluya gıdıyorum özel klinigi var medarda yapacam dogumumu nasıpse oglusum hiç üzmüyo benı sukur hersey yolunda fotografcım eşim olacak 😂🥰
zuhal2012 Sifaandhyl çok şükür benimde güzel gidiyor 18haftalık ikiz benimde.Bizde bu hafta sedat umurla kontrollere başladık 😊 bende medarda düşünuyorum biraz bilgi verir misiniz yoğun bakım kuvez var mı medarda ve sedat bey mi giricek doğumunuza
Sinem0754 Merhaba arkadaşlar ☺️ Bizde 38 haftalığız. Ersin Gürsel doktorum ve adatıp ta olacak doğumum nasipse. Fotoğrafçı bende tutmadım. Daha sonrası için planlıyorum ☺️ Rabbim sağ Salim doğmayı nasip etsin hepsine inşallah.
zuhal2012 Sinem0754 çp Sinem0754 merhaba amin inşallah hayırlısıyla alırsınız kucagınıza en küçük biziz herhalde buralarda😊
Ezggz zuhal2012 evet takipli sedat beyin hastasıysan o girecek çok sakin çok iyi mükemmel bir doktor sakin bırakma
Sifaandhyl zuhal2012 evet medar da yenidoğan yoğun bakımı varmış evet sedat bey girecek doğuma sezeryan olacak zaten bide sedat bey kendisi medarı daha çok öneriyor açıkcası
seyma_54 30+1 haftalığız bizde adatıp Reyhan kaplan hanıma gidiyoruz hayırlısı ile kucağımıza almayı nasip etsin Allah ☺️❤️
zuhal2012 Burcuseyy merhaba hayırlısıyla kucagınıza alın inşallah 😊 hangi hastanede acaba?ben 18haftalık ikiz annesiyim doktorum sedat umur yeni başladık
zuhal2012 arkadaşlar birde şunu merak edıyorum ikiz veya cogul doğum yapan var mı erken doğma ihtimalıne karsı devlet hastanesi mi yoksa özel hastane mı daha mantıklı doğum yapmak
zuhal2012 Sifaandhyl sedat beyde detaylı ultroson vardır herhalde bize üç dört hafta sonra dedi fiyat bilginiz var mı acaba
Burcuseyy ayazmomm özlem Akbıyık var o sanırım doğum için hastaneyle görüştüğünüzde direk pakete dahil oluyor