-Eflatun- Nurklc38 cinsiyeti kaçıncı haftada öğrendiniz acaba ben Pazartesi günü 12+3 olacağım ve randevum var sizce doktor birşeyler söyler mi
Nurklc38 Happy_mama Beraberiz sizin göbüş çıktı mı bari 🥰 cinsiyet nedir doğum ne zaman geliyor bizim😂😂