Gizem_izmir Canım yılbaşında bi düşük geçirdim 5+6 haftalıkken akşam otururken çok nokta halinde bi kırmızı lekem oldu yerleşme sandım ciddiye almadım sabah kalktımda tekrar oldu apar topar doktora gittim de düşük yapıyorsun sağlıksız gebelik dedi ve şok geçirdim ağladım sızladım sonra kurtaja alıcaz dedi 2 gün sonra tekrar gel dedi ve ben eve döndümde yatarken kalktım lavaboya gittim bi baktım düşmüş pedime sonra tekrar gittim de betam sıfırlanmıştı kurtaja gerek kalmadı 😔😭