Gktrkzbn2020 26+4 oldum. Ilk hamileligimde çok rahattım doguma gidene kadar işimi gucumu gayet iyi yapıyordum. Bunda çok zorlaniyorum küçük bebeğim olduğu için mi yoksa pes peşe olduğu icinmi bilmiyorum. Kız hamileliği de ağır olur diyorlar
[silindi] Busra333 evet gercekten benm de normal agirligin dışında görünüş olarak da büyük karnım bebegim de minik halbuki
[silindi] burcudincel bana da doktor kasik agrisini anlatinca bu haftalarda baski dha fazla olur bi kac haftaya rahatlarsn demişti aslinda ama hic oyle gelmiyo bana😅
FatoRamo [silindi] ben ve bana da aynısını diyorlar ama sadece 8,9 aylık gibisin diyorlar ama dış görünüşümle alakalı diyorlar diğer olayları normal görüyorlar 😁kim ne derse desin umrumda değil 26+4