Ben de merak ettim kavuştunuz mu bebişlerine?
ben 39+2 yim. 2 gün önce sancılarım geldi 5 dk da bir 5-6 saat sürdü. Nst de 100 leri gördük. Ama açılmam olmadı. Ve sancım 6 saat sonra tamamen bitti. Şuan hiç kasılmam yok beklemedeyiz.
var mı böyle bir durum yaşayan?