Nazbahar Serapem inşallah canım araştırdım bende biraz sütte azalma olabiliyormuş birde ağrıları daha çok artırıyormuş ama doktor söyleyince güveniyorsun tabi 🌿
Serapem Nazbahar aynen dedin ya doktorum dedi diye bende ondan bi sorayım dedim ama bi yerde de dayanamiyorsun artik doğurmak istiyorsun allahim bi avazda nasip etsin inşallah kuzum sağlıcakla al bebisini kucağına 🤩
haticeD08 Nazbahar 40′ı geçirmek istemediğini söyledi doktorum. Gelmezse bilimsel olarak fikrimi söyleyeceğim suni ile başlatma taraftarıyım dedi de bakalım. İnşallah gerek kalmaz 🙃
MomsAli 39+3 teyim bende hala bekliyorum. Hurma yiyorum bol bol ev işi yürüyüş ılık duş sguat ağrı var ama yok bekliyoruz daha🤷🏻♀️😂
Nazbahar Tam bu konuşmayı başlattım suyum geldi gece kızlar dualarınızı eksik etmeyin inşallah sağlıkla normal doğumla kucağıma alabilirim kızımı 🤲🏻
ElmaliSeker Nazbahar Sağa yatınca rahat ediyomusun sağıma yatınca bebek resmen kaburgamin içine kadar çıkıyor gibi aşırı derecede yukarı çıkıyor solda biraz daha rahat aşağıda duruyor
Nazbahar d0lunaayy ya harikaa bende hastanedeyim şuan suyum geldi ağrıları bekliyoruz 1 cm kadar açılmam varmış henüz 😬🐣
Seydanur00 39+4 bende yazayım belki benim de gelir 😂 alllah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ☺️
Defne28 Boncukgiller003 çörek otu yağını bende duydum ama emin olamadım, doktorunuza danışmışmıydınız?
Seydanur00 Defne28 aynıyım doktor hurma ye dedi deli gibi hurma yedim squatlar egzersizler ne ağrı ne sancı günde en az on kişinin hadi ya daha doğmuyormu demesi 😒 benimde sinirim bozulmaya başladı oyüzden seni okadar iyi anlıyorum ki
sedakkan Ben de 38 oldum bebeğim o kadar yürüyüşe egzersize merdiven inip çıkmaya dönmedi beklemeye devam ediyoruz bakalım ne olacak
Meryem_09 Nazbahar 38+6dan selam pazartesi gününden beri ılım ılım ağrım var hele şu 2 gündür biraz daha fazla sanki. Yarın kontrolüm var en son gittiğimde 1 cm açıklık var demişti doktor bekliyoruz artık.
Defne28 Seydanur00 bakalım nezaman doğurucaz çok merak ediyorum😩 haberleşelim😂 gerçi benle aynı gün hamile olanların hepsi doğurdu duydukça daha cok strese giriyorum 😂😂
Yagmuryd 39 olcam yarn kontrole gidicez kızlar 39. Haftada 3 günde bir mi gidiliyor doktora ? Bekle bekle yoruldum ödemden ayakkabılarım olmuyor bel ağrım oldu bugün inş yarın doğururum yaa😁