DuaElf Kızlaarr, kimler 6.haftada? Nasıl gidiyorr? Hamilelik belirtilerinden hangilerini yaşıyorsunuz? Toplaşıp sohbet edeliimm😄
Derya2867 DuaElf karnımda koskoca bir şişkinlik var ne sabah ne akşam inmiyor kabız da değilim 6 haftalık değil de 16 haftalık gibi karnım 😱koku hassasiyeti dışında bir belirti yok geçen hafta çok uykum gelirdi şimdi o da yok 😂
Ayshem DuaElf 6+2 ile bizde Burdayız ikinci gebeliğim bu biraz daha farklı geçiyor bulantı ve sık idrara çıkma var
17Mayismucize DuaElf 7 haftalığım bulantılar arttı baya 🥺❤️ İlaç kullanmak istemiyorum ama zorunda kalıyorum mecbur içiyorum bulanınca ( doktorun yazığı bulantı icin ilaç ) 5+4 günlükken keseyi gördük insallah birdahaki gitmemize kalp atışını duyarız 💐
Aycicegim DuaElf gece itibariyle 6 haftalık oluyorum çok şükür ama hiç bir belirti yok göğüslerimin acıması dışında 🥰
DuaElf Derya2867 yaa benimde aynıı rahat beş altı aylık hamile gibiyim 😅 niye böyle şiştik hemen acaba 🤢 progestan kullanıyomusun canm geçen gün biri ondan şişti karnım diye yazmıştı
Sznmr Derya2867 ya sen benmisin 🙈 6 haftalık olduğum günler geldi aklıma şimdi 17 haftayı geçtik 😻 benide gören göbeğin erkenden çıkmış diyolardı çok hoşuma gidiyodu , herşey pis kokuyordu özellikle yeşil biber 🤭 sonra iniverdi 🤣 sağlıkla al kucağına 😻
Nur6102 Derya2867 benimde vardı iki gündür rahatım 6+4 oldum şuan da sadece ara ara gelen mide bulantım sık idrar ve göğüs hassasiyeti var ama artık su içemiyorum ağzımın hiç tadı yok sizde de böyle oluyor mu?
DuaElf Ayshem ilki bulantısız mıydı? Benim de bir kızım var onda çok bulanmıştı. Şimdi bi bulanıyo bi bulanmıyo değişik
oykumm_1233 sadece kasık ağrısı ve sık idrar yasıyorum onun dısunda hıc bır belırtı yok bazen hamıle oldugumu unutuyorum 🤷🏼♀️
Narina123 DuaElf bence gazdan dolayı geçen hafta benimde öğleydi bu hafta biraz düzeldi gibi 7+4 şimdi
Derya2867 DuaElf sadece 2 kere kullandım ve içmeyi bıraktım çünkü kanamam yol ağrım yok fazla ilaç kullanmayı seven biri değilim ama o 2 hap bile kocaman etti karnımı valla nasıl inecek merak ediyorum
Ayshem DuaElf ilkte hiç bişey yoktu hamile liği karın şişmesinden başka bişey yaşamadım o kızdı bunda halsizlik sabah zor kalkma ara ara gidip gelen bulantı yanma gibi bişeyler yani biraz zor geçecek gibi benim
DuaElf Ayshem Allah yardımcın olsun canm bide çocuk olunca zor oluyo mecbur ayakta durmak zorundasın. Bulantımın olduğu günlerde çok zorlanıyorum bende
Asya36 Bende 6 haftaligim 3 gebeliğim benim kasik ağrılarım fazla şişlik var bide karımın sanki 4 aylik gibi gaz çok fazla.var
DuaElf Asya36 benimde aşırı şiş karnım beş aylık gibiyim. Progestandan oluyo şişlik diye yazmıştı burda biri. Bulantı ağrı yoksa gaz daha tolere edilebilir sanki bulantı kasık ağrısı daha zor 🤷🏻♀️
DuaElf Ayshem gideli ne kadar oldu doktora bir hafta sonra tekrar gidin doktora çağırmıştır muhtemelen bebeği görmek için
Asya36 DuaElf bende progesteron kullanıyorum ondan mı acaba bilemedim iki hamileliğimde hiç yaşadım acaba yaşadım da hatırlamıyor muyum ki 😁
Narina123 17Mayismucize ne aralıkla gidiyorsunuz doktora bende 5+4 keseyi gördüm 6+4 kalp atışı görünüyor dedi ama dinletmedi.Bir ay sonra gel dedi insan korkuyor birşey olacak diye 🥺
DuaElf 17Mayismucize limon yemek koklamak birazcık hafifletiyo bulantıyı 🌸 inşallah duyarsınız ❤️ Bizde iki hafta sonra kalp atışı için gidicez inşallah sağlıkla alırız bebeklerimizi kucaklarımıza 🌸
Ayshem DuaElf çarşamba günü kalp atışları için çağırdı bakalım hayırlısı artık beklemekten başka çaremiz yok 🤷🏼♀️
Nazmel Aycicegim canım bende senle aynıyım gün olarak. Benimde sadece göğüslerim şiş acıma çok değil ama sanki bugün şişi indi acıma azaldı gibi.