Nazmel az önce sorunuza cevap verdim ama görünce buradan da yazmak istedim, dediğim gibi mthfr c677t genimde homozigot var, ben çok doktor değiştirdim hepsi gebe kalınca kan sulandırıcı iğneye başlayacaksın dediler, çok şükür hamile kaldım ve iğneye başladım, 11.haftada doktor değiştirdik bu seferki doktorum çok tecrübeli iyi bir doktor, bu genimdeki homozigot yüzünden iğne kullanmaya gerek yok diyor, şimdi 15.haftadayız 2 hafta sonra muhtemelen iğneyi bırakmamı isteyecek gibi görünüyor. Heterozigot homozigottan daha hafif olduğu için sizin de doktorunuz gerek görmemiş olabilir. İğne işini ben pek anlayamadım, bazı doktorlar gebeliği öğrenir öğrenmez iğneye başlatıyor, benim ilk doktorum da böyle yapmıştı 3+4′te başladık biz mesela, bazı doktorlar keseyi görünce başlıyor, bazısı bu gen için iğneye gerek yok coraspin yeter diyor yani tam ben de emin olamıyorum ama iğneyi bırakmak da istemiyorum.