Kayzervilhem emin misin canım ilk gittim yüzde 60 erkek dedi sonra gittim erkek olduğunu düşünüyorum dedi en son 15 haftalıkken gittim doktor kordon bacak arasında 2 hafta sonra gel kız gibi geldi bana dedi kız olduğunu düşünüyorum dedi.sürekli kafamı karıştırdı suan 17 hafta oldum haftaya gidecem tekrar.gerçekten erkek mi ??kızım diye seviyordum 2 haftadır 😂😂😂