Eylul1987 @Kayzervilhem [url=https://www.hizliresim.com/12wbp1u][img]https://i.hizliresim.com/12wbp1u.jpg[/img][/url]
miniginannesi3 Kayzervilhem 6+2 görüntüsü var anlaşılır mı acaba şu an 12 +2 ama yeni gidicem muaneye
Sibellix Kaç haftalıksa gorebılıyorsunuz banada bak Kayzervilhem kac haftalıksa bakıyorsunuz bakarmısınız
Eylul1987 Kayzervilhem [url=https://www.hizliresim.com/cbott3e][img]https://i.hizliresim.com/cbott3e.jpg[/img][/url]
Sumeyye15_3 Tmerve erkeğe benziyor canım. Hakkınızda hayırlısı olsun. Belli olunca haberdar edersiniz :)
ilkgozagrimhavinim Kayzervilhem doktorda kız dedi☺️ ama ben işte emin olamıyorum okadar kız istedim ki sanki kız değilmiş gibi soruyorum herkese😅
Eylul1987 Kayzervilhem ben erkek hissediyodum. Bugun ultrasonda baya boyle genis omuzlu falandi erkek old dusunuyoduk doktor bisey solemek istemedi. Tesekkur ederim
Kayzervilhem ilkgozagrimhavinim önceki haftalardan görüntüsü varsa ona da yorum yapabilirim atarsan 😊
Sumeyye15_3 ilkgozagrimhavinim aynı durum bende de var canım. Doğum da orasını görmeden inanamicam sanırım 🤭
ilkgozagrimhavinim Kayzervilhem ikiside farklı görüntü ama aynı tarih 11+5 ikili testten☺️ https://www.hizliresim.com/roceruo https://www.hizliresim.com/16ewird