Cnsu12 Ben 3 Haziranda gitmiştim normal muayeneme. Doktorum o gün detaylı için Radyolojiye randevu al dedi. 11 Haziran da ise detaylıya randevum vardı. Aynı zamanda kendi doktoruma da göründüm. Belki bir hafta içerisinde gittiğim için ücret alınmamıştır benden.