İşinize yarar mı bilmem ama abimin ayağı kırıldığında(10 yıl önce) annem ortası çıkan bir sandalyesi vardı. Onun orta kısmını çıkardı. O haliyle normal tuvaletin ayak hizasına o sandalyeyi koymuştu. En azından rahat bir şekilde oturarak tuvalete gidebiliyordu. Hemde ortası çıkığı için normal tuvaleti yıkayıp çıkabiliyorsunuz. Öyle lazımlık gibi şeylerle uğraşmak yerine belki denenebilir. Ama ortası çıkann (oturma yeri) sandalye şart tabi 😊