Minikkoala61 Erturk Ben bakmadım doktorumu aradım sonuclarim çıkmış bakarmisiniz diye o bakınca hiç risk yok dedi.
Erturk Mrs-Turkk yaptirdim da yüksek riskli çıktı aminosentez yaptridim sonucları bekliyoruz dua edin bize
Didemmmmm Erturk aynıı bennn 🤣🤣15+2 oldum çok nadir kasık ve bel ağrım oluyor. Mide bulantılarım da çok azaldı. Bazen hamile olduğumu unutuyorum 🤣 haftaya salı cinsiyeti netleşecek heyecanla bekliyorum 😉 senin cinsiyet belli mi
Minikkoala61 Erturk Canım içini ferah tut çünkü testlerin hiç güvenirliliği yok doğru söylemiyor Allah’a emanet
Tazeanne7 Selamün aleyküm güzel anneler bende de bulantı ramazanda oluyordu sonra geçti ama bi iki haftadır sabah bulantisi başladı cinsiyeti daha öğrenmedim 15 +1 iz🥰
superisiii Erturk orası öyle tabi postlarına denk geliyorum arada umarım sonuçların da temiz çıkar da evladını sağ salim kucaklarsın canım 😊💕
Erturk superisiii Amin canm amin bu hafta belli olacak gibi inşallah güzel sonuçlar alıcaz dua edin bize 😊
Erturk Minikkoala61 Öyle canm Allah büyük benim için ferah nedense inşallah güzel olur sonuçlarımız dualarınızı bekliyorum 😊
1yildirim-bebek Meraba kizlae bizde 12den sonra tam 15haftalık oluyoruz bende hic bir hamilelik belirtisi yasamdim simdiye kadr hatta doktruma sordugumda allahtan belnimi istoyosun dedi😀😀benmde oğluşum yolda 12 haftalikken öğrendim🤭🤭