Erturk Kızlar nasıl gidiyor hamilelik ben sanki hamile değilmişim gibi sadece arada bel ağrısı ve kasık ağrısı oluyo sizler nasılsınız 😘😊
superisiii Erturk benim de aynıydı baştan beri bulantı kusma vs hiçbir şey yaşamadım çok rahat geçiyor çok şükür cinsiyeti belli oğlumm geliyor 😍💕
Didemmmmm Erturk aynıı bennn 🤣🤣15+2 oldum çok nadir kasık ve bel ağrım oluyor. Mide bulantılarım da çok azaldı. Bazen hamile olduğumu unutuyorum 🤣 haftaya salı cinsiyeti netleşecek heyecanla bekliyorum 😉 senin cinsiyet belli mi
Erturk Cansuomerali en son 12+3 de gitmiştim ikili test için daha gitmedim belli değil ama bu gittiğimde belli olur büyük ihtimal 16. Haftaya giricez nasip olursa. Sizin belli mi
Erturk Nurklc38 Allah yardımcınız olsun. Benim şükür hiçbir sıkıntım yok bazen hamile olduğumu unutuyorum
Erturk Cansuomerali belli olmaz pozisyon uygunsa doktorunuz söyleyebilir inşallah bu gittiğimde hayırlı sağlıklı haberler alırız
Minikkoala61 Benimde 13+ Cansuomerali Bizimde 13+6 ☺️ Bizimki çok erken 10.Cu haftada gösterdi kendini Erkek 💙
Cansuomerali Minikkoala61 maşallah ne güzel canım ya devlete gidiyorum maalesef ilgi yok zaten cinsiyeti soruyorum daha küçük diyorlar😔ee sizinkide küçük ama doktor soylemis
Minikkoala61 Cansuomerali evet çok şükür bizim doktorumuz çok tatlı çokta iyi ben cinsiyet partisi yapacaktım bana cinsiyet soyleyeyimmi diyince direk söyle dedim yapamadım bile 🤣
Mrs-Turkk Bende 15+1 im bel ağrım hamile kaldığımdan beri var ve arada kasık ağrısı başka bişeyim yok şükürr🙏☺️