Ipeksari57 Basakgul Haklısınız biraz korku da olduğu için dayanayım diyorum ama en iyisi doktora danışmak
Ipeksari57 MerveKaya38 Yok uyuşukluk yok ama dediğim gibi çok fazla sertlik oluyor o zaman elimi süremiyorum karnıma. Yatarken falan eşimden destek alıyorum dönerken kalkarken yoksa asla haraket edemiyorum
Ipeksari57 Basakgul Birsey olmaz dediğimiz şeylerde sorun olabiliyor önlem almak en güzeli en doğrusu valla
MerveKaya38 Ipeksari57 benim sol göbeğimin yani uyuşuk çok sola yattigim için mi acaba bilemiyorum Dr sorudm normal dedi . Bende aynı şekil yatamiyorum donemiyorum bide eşimde yok yanımda benim ailemin yanına geldim riskli olunca 37 38 olsam sezeryan olcam .
Ipeksari57 MerveKaya38 Doktor normal dediyse öncelikle içini rahat tut canım benim yatarken bol yastık kullan ama yumuşak olsun bacak arana falan al çok iyi oluyor hani hep bir tarafa yatıyoruz yaa o zaman yastıklar iyi olunca rahat oluyor. 🤗
Nur_tunc Ipeksari57 bende 30. Haftamda ciğer gelistirici igne oldum erken doğum riski bende de var bide günde 4 defa nidicard kullaniyorum ilaç rahatlatıyor
Ipeksari57 MerveKaya38 Dene derim ben araştırdım denedim iyi oluyor ince yumuşak olunca rahat edeceğin tarzda güzel oluyor