Merhaba kızlar 34+5 günlük hamileyim erken doğum riski taşıyorum yaklaşık 13 gün önce ciğer geliştirici iğne yapıldı kızım 28. haftada da baş aşağı dönmüştü. Bebeğime sağlığının iyi olduğunu söyledi ama yumuşamam da olduğu için doktorum son kontrolümde kilosu için 2300 denildi ama yine de erken doğum olmaması için fitil yazdı doktorum. Ama son 3 gündür kızım olmadığı kadar sert bir şekilde bir yere toplanıyor bu kadar canım acımazdı ve bu kadar sert olmazdı. Karnımın bu kadar sert olması ve her haraketinde canımı aşırı derece yakması normal mi? Benim gibi olan var mı acaba aranızda erken doğum riski olması yumuşama olması falan beni aşırı endişeye soktu.